Formulieren

Aanmeldingsformulier

Voor ouders van nieuwe leerlingen is HIER ons aanmeldingsformulier te vinden. U kunt het uitprinten, thuis invullen en op school inleveren.
Op basis van deze aanmelding kijken wij of uw kind op onze school geplaatst kan worden, dan wel wij met u zoeken naar een passende school voor uw kind.
De administratie heeft ook een kopie nodig van een document waarop het burgerservicenummer van het kind is te lezen.

Bereikbaarheidsformulier

Hier is het formulier waarmee wij om informatie vragen over uw bereikbaarheid: mobiele nummers, telefoonnummer oppas enz: Bereikbaarheidsformulier 2022-2023. Als u het formulier hebt ingevuld, vragen we u dit in te leveren op school bij de administratie of toe te sturen aan admin.ruimteschip@skowestfriesland.nl.

Aan het begin van ieder schooljaar sturen we een formulier toe aan ieder gezin voor een actueel overzicht van de gegevens.

Brief Ouderhulp

Aan het begin van het schooljaar is een google-formulier gedeeld met de ouders, waarmee zij zich konden aanmelden om te komen helpen op school.
Interesse om te komen helpen? Stuur een parrootje naar de leerkracht van uw kind of een e-mail naar admin.ruimteschip@skowf.nl. Dan sturen wij u een actuele link naar dit document.
Na inlevering wordt contact met u opgenomen over inzet van uw hulp.

Toestemmingsverklaring verstrekking medicijnen

U kunt HIER het formulier downloaden waarmee u toestemming geeft voor het verstrekken van medicijnen aan uw kind. Als u het formulier invult en inlevert bij de leerkracht van uw kind, volgt overleg over de verdere procedure.
Dit formulier hoort bij het Beleid medicijnverstrekking

Verlofaanvraag buiten schoolvakanties

U kunt het formulier om verlof buiten de schoolvakanties aan te vragen HIER downloaden.
Na invulling van dit formulier kunt u het inleveren bij de administratie of e-mailen aan admin.ruimteschip@skowestfriesland.nl. U krijgt binnen een paar werkdagen antwoord.
Uitgangspunt voor ons beleid is het SKO-beleid Verlof buiten schoolvakanties.

Vragenlijst Informatieverstrekking kinderen van ouders met een verbroken relatie

U kunt HIER het formulier downloaden, waarin we informatie vragen aan ouders met een verbroken relatie over de afspraken rond communicatie met school.
Dit formulier hoort bij het Beleid informatieverstrekking gescheiden ouders

• Ruimtepost en Nieuwsbrief Samen naar Samenwerking

Lees hier de actuele Ruimtepost, onze (twee-)wekelijkse nieuwsbrief: ...  Lees verder »

Aanmelden op 't Ruimteschip

Ouders die een kind willen aanmelden kunnen altijd een afspraak maken voor een rondleiding en/of gesprek. Na het gesprek ontvangt u een aanmeldingsformulier.
Wilt u meteen een aanmeldingsformulier, klik dan HIER.

Na ontvangst van het aanmeldingsformulier wordt besloten over plaatsing van de leerling op ’t Ruimteschip of gaan we in overleg met de ouders op zoek naar een geschikte school.

Bij de aanmelding heeft de administratie een kopie nodig van een document waar het burgerservicenummer van de leerling op staat.

»

RK Basisschool ’t Ruimteschip

Bezoekadres:
Marsstraat 2
1716 WH Opmeer

Postadres:
1715 ZG Spanbroek

T: 0226 352552
E: directie.ruimteschip@skowf.nl

Alle contact gegevens »

R.K. basisschool ’t Ruimteschip

Marsstraat 2
1716 WH Opmeer

T: 0226 – 352552
E: directie.ruimteschip@skowf.nl

© 2016. SKO West-Friesland. Niets uit deze uitgave mag worden gekopieerd of hergebruikt op enigerlei wijze, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming.
Concept & Realisatie: Eyefun, Amsterdam